Този сайт използва "бисквитки" за да подобри предлаганите услуги.

В началото на месец ноември 25 учители от Сливенска област (ППМГ „Добри Чинтулов“ и ОУ „Д-р Петър Берон“), преподаващи в различни предметни области от всички образователни етапи, преминаха през обучение за превенция на виртуално и реално насилие чрез интерактивно обучение в училище и развиване на дигитално-медийните умения на учениците от 5. до 12. клас.

РЕГИСТРАЦИЯТА Е ЗАТВОРЕНА. От 22 до 24 ноември в гр. Велико Търново, Интерхотел "Велико Търново", ще се проведе втората национална методическо-практическа конференция за учители за развиване на медийната грамотност и дигиталните умения чрез модел на преподаване на учебно съдържание от 1 до 12 клас. Участието в събитието носи 3 кредита.

Световната здравна организация определи 5 ключови житейски умения, които се отразяват на качеството на живота. Сред най-важните са критичното мислене, комуникационните и социални умения.

Петият сезон на програма „Киберскут“ януари-юли 2019 г. завърши успешно с близо 1500 обучени петокласника в страната. Експерти от Центъра за безопасен интернет и регионалните партньори от Младежки център – Пловдив, Фондация П.У.Л.С. от Перник, Младежки център – Враца и Фондация „Хоуп“ - Варна обучиха пряко близо 600 петокласника в училища из цялата страна.

Училището е място, където по законите на гостоприемството се посреща всяко дете с неговата уникална лична история. Понякога в тази история е вплетена цялата обич и грижа на семейството, от което идва детето, а понякога е белязана от недостиг на родителски ресурс и от чувство за изоставеност.

В рамките на проект „Дигитални умения на децата в 21 век“ „Асоциация Родители“, запозна повече от 50 учители от софийски училища с нова интерактивна методика за развиване на уменията на учениците в рамките на проект, финансиран от Програма Европа 2019 на Столична община.

В началото на седмицата 42 учители в софийското СУ "Елин Пелин", преподаващи разнообразни предметни области от всички образователни етапи, преминаха през първата част от обучение за прилагане на модел за холистично развитие на компетентностите на дигиталната епоха, разработен от екипа на Национален център за безопасен интернет.

Детският фонд на ООН (УНИЦЕФ) разпространи резултатите от проучване в 30 държави, което демонстрира широкия обхват на негативното явление онлайн тормоз сред младите хора по света.