Този сайт използва "бисквитки" за да подобри предлаганите услуги.

Станалата най-популярна сред децата и младите хора платформа за видеосъдържание ТикТок обяви нови възможности за родителите да контролират съдържанието, което децата им качват в приложението. Подобряването на мерките за сигурност идва след поредица от разкрития, че немалко деца в ТикТок се сблъскват с педофилски посегателства.

Въпреки усложнената обстановка новият сезон за учебната 2020/2021 г. на обучителната програма „Киберскаут“ на Центъра за безопасен интернет беше открит на 22 октомври с обучение и сертифициране на 20 ученика от ОУ „Христо Ботев“ в Търнава.

Благодарение на финансовата подкрепа на представителството на Европейската комисия в България стана възможно да се отпечата сравнително голям тираж от наръчника за учители „Начално образование в дигиталната епоха“, който можем да предложим на училищата.

От „Предпочитам да съм на училище“ до „Нещата (онлайн) стават бързи и интересни“ – отношението на учениците към обучението онлайн варира в широки граници. Това показва придобило нова актуалност изследване на Коалицията за медийна грамотност в образованието, проведено онлайн в разгара на обучението в електронна среда.

TikTokСпоред данни, получени от едно от най-популярните в последно време мобилни приложения ТикТок, една трета от потребителите на приложението в САЩ са на възраст под 14 години. ТикТок има общо над 800 милиона активни потребители в 154 държави.

Децата се увличат от онлайн игри и нови приложения, които обаче не са тайна и за педофилите. Поради това е важно да знаем какви са рисковете, да вземем мерки за сигурността на децата и да говорим с тях за опасностите онлайн.

Едва 30 на сто от учениците в прогимназиален и гимназиален курс на обучение са извършвали работа с различни източници, след като са били запознати с методите и критериите, които трябва да прилагат. Този процент намалява на 22 , когато бъдат сегментирани ученици, които са прилагали тези знания за изпълнението на задача, свързана със създаване на съдържание с цел оценяване на знанията им по конкретен предмет.