Този сайт използва "бисквитки" за да подобри предлаганите услуги.

Националната кампания “Намери друг начин” намери подкрепа сред родни инфлуенсъри, които припознаха посланията, залегнали в нея. Любимците на хиляди млади хора в България Прея, Павел Колев, Христо Стефанов, Стефан Попов-Чефо застават с лицата си зад кампанията, като високо оценяват нейната значимост и посланията, с които ангажира младите в България.

Чрез серия от видеа и оригинално съдържание в своите профили в социалните медии, поднесено по атрактивен за младата аудитория начин, както и чрез практически обучения с учители, кампанията “Намери друг начин” цели да развие уменията на младите хора за оценка на информация и разпознаване на агресивно и радикално съдържание онлайн.

Павел Колев и Христо Стефанов (Ицака) са влогъри с близо милион последователи в социалните мрежи YouTube, Instagram и Facebook. В своите канали те радват последователите си със забавни скечове и предизвикателства. Влогърите имат няколко издадени песни, които за съвсем кратко време се превърнаха в хитове и всяка достига до над 6 млн. гледания.

Друго известно лице, което младежите ще могат да видят още в първото видео, част от кампанията, е талантливата млада певица Прея Осасей. Любимката на българските меломани създава модерна и интересна музика, като сред хитовете ? се открояват “Забранен достъп”, “Малките неща” и последният ? сингъл “Лош навик”.

Друг ключов участник в стартиращото видео към кампанията е завършилият НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ актьор и влогър Стефан Попов-Чефо. Още в първата си роля Попов прояви своя талант във филма “Българска рапсодия” на режисьора Иван Ничев. Лентата е избрана да представи България на 87-ите награди на филмовата академия на САЩ „Оскар“ в категория „Най-добър чуждоезичен филм“ на 2014 г.

Младите таланти искрено вярват в смисъла и целта на кампанията и осъзнават, че като известни личности, чието мнение младите ценят и слушат, те носят отговорност пред своите последователи да им покажат положителни примери за справяне с вредно и манипулативно съдържание онлайн.

Кампанията се финансира по Програма за овластяване на гражданското общество към Фонд „Вътрешна сигурност“ на Генерална дирекция „Миграция и вътрешни работи“ на Европейската комисия и ще продължи през 2020 година.