Само за една седмица над 4000 души се включиха в онлайн кампанията-игра „Търсенето на Емо“, а 1145 от тях се регистрираха за разпределение на наградите. Кампанията, разработена съвместно от Теленор и Центъра за безопасен интернет, беше обявена в Деня за безопасен интернет 7 февруари.
Желаещите имаха една седмица да открият профилите в социалните мрежи на фиктивния герой Емил Добромиров и да съберат колкото може повече лична информация за него: къде учи, къде живее, какво хоби има, къде ходи, които са му приятелите и т.н.
Идеята на кампанията беше да привлече вниманието на тийнейджърите към рисковете от предоставяне на прекалено много лична информация в интернет. Това става понякога неволно – чрез снимки, коментари, чат.
Над 24 000 души общо посетиха страницата на онлайн кампанията „Търсенето на Емо“.