На 13 март, неделя, по повод на международния ден на жената и Европейския ден за действие срещу речта на омразата по полов признак бе проведено събитието „Извърви километър в нейните обувки“, по време на което бе представена и кампанията #облечисебе.
Напук на мокрото и студено време членовете на младежкия панел на Центъра за безопасен интернет, измислили хаштага и помагащи в реализирането на кампанията, заедно с експерти от Фондация „Приложни изследвания и комуникации“ представиха инициативата пред участниците в събитието. Те проведоха и поредица от блиц-анкети с минувачи, за да определят доколко те разпознават речта на омразата, дали са я срещали като реакция на провокативни снимки на млади хора в интернет и дали познават други начини, освен използването на груби коментари, за ограничаване на опасната практика на качване на голи или провокативни снимки от страна на тийнейджъри и деца. Резултатите показаха, че макар не всички да са срещали подобни провокативни изображения онлайн, те познават речта на омразата като начин за реакция в подобни случаи и са наясно със широката й употреба както от млади хора, така и от по-възрастните. Като начин за противодействие на подобни снимки и предизвикването на обидни коментари, анкетираните посочиха, че младите хора не трябва да се събличат, за да покажат, че са готини. Според един минувач, всеки млад човек или дете е специален по свой собствен начин и има качества, за които другите хора биха искали да знаят и харесват – това прави споделянето на голи или провокативни снимки ненужно, според него.
След участието в анкетата минувачите се снимаха с табло, на което написаха свое послание против речта на омразата по полов признак и получиха химикалки и гривни на кампанията #облечисебе.